Nice

I går var syster och jag och åkte skidor och bastade uppe i Härskogen, helt underbart!

Tyvärr så hade jag lite för bakhalt, eller rättare sagt - inget fäste alls,  så jag fick öva skate så fort det lutade minsta lilla uppför. Bra träning helt enkelt!

Efter rundan i spåret var det dags för bastu och vinterbad. Syster hoppade ner i vaken medans jag stannade på land, invirad i min lilla handduk och frös som attans. Jag har aldrig förstått mig på det där känner jag. Däremot var det hemskt skönt att gå ut och hämta luft och sedan gå in i bastun och värma sig igen.

Får se om man blir kvar på kontoret i kväll, insnöad eller inte - det är frågan?
Trist att man inte har matlåda med sig idag, innebär att man måste ge sig ut på lunchen i stormen...

Vi har anmält Leah till simskola också. På fredag startar mini-sim's kursen, Leah älskar ju att bada så det skall bli väldigt kul!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback