Surt sa räven!

Att får avboka två gympass på tre dagar är inte kul. Ett pga en krånglande höft och ett på grund av en satans förkylning. Dessutom missar jag kvällens innebandyträning pga förkylningen... Trist! Hoppas dock kunna vara fit så att jag kan köra mitt inbokade MRL pass på gymet i morgon, sedan är det reservmatch på torsdag och A-Lags match på fredag. Men i kväll sitter jag i soffan, tycker synd om mig själv, käkar glass och skall just kika på EM-handbollen som kör i gång idag.

Klänning till Eva & Stefan's bröllop är inhandlad, skor och sjal är beställda av min käre far så nu hoppas jag att stassen är klar. Skall bli hemskt kul att få gå på deras bröllop! Jag har egentligen bara varit på ett bröllop och det var David & Siljes i midsommras. En extra bonus blir att man får träffa sina släktingar igen, under lite trevligare omständigheter än senast som var farfars begravning...

I söndags hade jag fullt hus här i Floda. Vi hade tjejträff med gänget från skolan, hur kul som helst att träffa alla igen! Linda, Julia, Anna, Petra och Lina träffar jag ju titt som tätt men Johanna och Jennie blir mer sällan. Att alla hade med sig sina goa barn var en extra krydda på tillställningen så klart!

Matchen i söndags slutade förövrigt med Floda vinst. En match där jag gjorde vad som krävdes men kanske inte så mycket mer än så. Höften krånglade så jag hade svårt att gå in fullt i alla situationer, något som annars brukar vara ett av mina "adelsmärken". I dag känns dock höften mycket bättre så jag hoppas att matchen på fredag skall kunna gå att köra fullt ut!

I dag fick förresten A-K och Brännström tillökning i famlijen, en liten Milo blev det! GRATTIS kamrater!

Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback