Värmen är tillbaka och jag med den...

Visst lever man upp ordentligt när man får lite efterlängtad sol och värme! Som att man helt förvandlas från en dag till en annan!

I går cyklade jag och Leah till Lina och Emma i Stenkullen på förmiddagen, tog en härlig promenad, en god äggsmörgås och sedan blev det lek i deras trädgård! Efter cykelturen hem igen var det dags för Leah att sova, då drog jag fram solstolen på balkongen och lade mig och läste korsord! En kanondag helt enkelt!

Till helgen skall vi på Johanna och Tomas bröllop vilket skall bli jättekul! De har bett mig om hjälp att fota alla sällskap utanför kyrkan så jag skall försöka reka lite innan det är dags, vill ju att det skall bli fina bilder - ett hedersuppdrag!

Klänningar (!) ligger i garderoben och väntar, nu hoppas vi att det blir fint väder så att man kan ha den lite mer sommriga varianten. Måste fila lite på frillan dock, skulle vilja få till en bra, fin och enkel uppsättning som man kan fixa lätt själv. Kul att fixa till sig lite extra, det är ju inte varje dag man går på bröllop.

Ikväll får det bli en löprunda efter jobbet. Tyvärr missar jag MRL releasen på gymmet i kväll eftersom jag är uppbokad på annat i kväll. Första MRL releasen på 2 år som jag missar tror jag, surt! Får trösta mig med BodyStep 80 release i morgon kväll i stället!

Kram till Er alla och NJUT av solen och värmen så länge den varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback