Av jord är du kommen...

... Trädgårdsprojektet går framåt och idag levererades två lass med jord på vår uppfart. Blev att skotta i ett par kärror åt Mangan när jag kom hem från gymet. Något säger mig att jag kommer att ha lite svårt att ta mig upp från sängen i morgon... Tur att man har ett stillasittande jobb, bara jag kan lyfta armarna så skall det nog gå bra. Eller som instruktören sade innan passet; att planera in toalettbesök i morgon är en dum idé!

Tydligen är det nya sättet bland "ungdomar" att hälsa på, kindkyssar a´la Frankrike, ser bara urtöntigt ut tycker jag.

På torsdag är "klassikern" avklarad - klapp på axeln...

It's klockrent, watch clean! Yes, washingmachine, yes... (Håkans Bar - ett otroligt fjantigt, men rätt så underhållande program)

I morgon blir det en sväng till kontoret, ett par kärror med jord till, sedan däck i soffan till Grey's, me like!

Bilder från Liseberg kommer här;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback