Härlig runda

I dag invigdes så min nya cykel. Vi packade i hop hela familjen och cyklade runt sjön, gick hur fint som helst efter den fina "renoveringen" av stigarna. Leah verkade tycka mycket om att cykla, satt bakom mig och upprepade ordet skoj med jämna mellanrum!  Ett par kramar fick jag också. Vi pausade en kort sväng vid cafét vid Nääs och fick i oss en glass innan vi cyklade vidare.



Skulle ha tränat MRL i kväll men fick avboka det eftersom jag fick så ont i huvudet på eftermiddagen. Märks direkt när det är mycket pollen i luften efter några dagar utan regn. Ögonen kläggar igen och huvudet bestämmer sig för att spela trummor. Tur att man fick lite motion av cykelrundan. Får trösta mig med ett Afro-pass i morgon, så jäkla kul!

Sitter och håller tummarna för IFK, får hoppas att de kan få med sig tre poäng från derbyt i dag. Vår granne är GAISARE och har låtit sina barn (?) klottra hela gatan full med "svärord". Funderar starkt på att smyga ut lite senare och visa dem hur det verkligen skall se ut!

Kram På Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback