Filmtajm

Två biobesök på en vecka, det hör verkligen inte till vanligheterna!

I tisdags var vi utbjudnamed jobbet av en en leverantör, de hade hyrt VIP-salongen på Bergakungen som visade Cornelis! Ett mycket trevligt kundevent måste jag säga.

För mig som verkligen gillar Cornelis var detta en kanonfilm att se. Måste säga att det var en mycket bättre film än vad jag trodde. En fin skildring av ett, på många vis, tragiskt liv. Dessutom fantastisk musik (säklart). Det kändes som att filmen knappt hade hunnit börja innan den tog slut. Det måste ju anses som ett gott betyg. Gillar du Cornelis, se den!



I morgon skall Magnus och jag gå och kika på den nya Harry Potter filmen; Harry Potter och Dödsrelikerna, del 1. För mig som är en äkta HP nörd så är detta väldigt efterlängtat. Som uppladdning avslutade jag nyss boken, för tredje gången! Man få ju se till att man inte missa något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback