Skadad och uttråkad...

Ja, då blir uppdateringen av bloggen inte så frekvent som man skulle vilja. Konstigt egentligen eftersom skadan gör att man har mer tid över eftersom man inte kan träna...

Hur som helst så är foten nu på bättringsvägen och ikväll har jag bokat in första träningspasset sedan skadan för snart tre veckor sedan, spinning och core står på programmet. Behöver jag tala om att jag är överlycklig!?

Det har inte varit stiltje på händelsefronten, om man bortser från träningen då såklart. Vi har varit på dubbla barnkalas, Ellen och Sebastian har fyllt år. Hösten är verkligen fylld av kalas för vår del. Både syster, Magnus och Leah fyller år under oktober, dessutom flera av mina vänner. Från slutet av September till mitten av November är det fullknökat med födelsedagar i kalendern..

Vi har haft besök av David och Silje som har varit nere och hälsat på och sovit hos oss. Alltid kul att träffa dem, det blir ju inte så ofta eftersom Oslo inte är direkt nästgårds.

Helgen bestod av innebandy, besök på Hagabadet, tacoskalas och svärmor, bowling, innebandy igen, uppvisning i Flodas Missionskyrka med Leahs rytmikgrupp och sist, men inte minst, ett besök på Liseberg. Alltså en ganska fullknökad, men rolig helg!

 
Hagabadet med Silje, svärmor Eva-Britt, Sanna. Brunch i morgonrock är ju aldrig fel!

 
Kul på Liseberg, lite suddigt men underbart!

 
Lite "poktån" måste man väl ha när man är på Liseberg?!


Kommentarer
Postat av: Bludde

Älskar poktån!

2010-10-14 @ 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback