Som en smäck

satt inte den här förkylningen!

Den flög på mig under gårdagen och verkar nu sätta käppar i hjulet för min träning även i dag. Eftersom jag har så vansinnigt ont i halsen så är det kanske bäst att ta det säkra före det osäkra och hålla sig stilla. Får sikta på torsdag i stället! Min kropp skriker verkligen efter träning nu!

I morse när Leah skulle lämnas på dagis så öppnar Magnus dörren och då säger Leah;  
- Välkommen till Hästhoven pappa!
Man liksom bara smälter och hjärtat svämmar över av kärlek till denna underbara, ibland något obstinata, lilla tjej! Och jag som aldrig skulle ha barn, jag känner mig rätt nöjd över att jag faktiskt ändrade mig!

Det är riktigt höstväder här i Götet. Blåst och regn som kommer underifrån, helt omöjligt att hålla sig torr i från.

Igår kom en plötsligt längtan över mig att baka pepparkakor och julpyssla, det får dock vänta lite till tror jag. Egentligen är det ju inte så väldigt länge kvar till jul. Första advent är ju redan den 28 November, dvs om 39 dagar... Nästa helg är det ju också dags för vintertid, mörkret - here we come! Har förberett mig och nålat fast en reflex på min jacka...

Ha en fin dag allihop!


Kommentarer
Postat av: Bludde

Ja, ibland är det bra att ändra sig :)

2010-10-21 @ 18:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback