Nya erfarenheter...

... är inte alltid av godo...

I tisdags var det dags för mig att VABBA för första gången. Leah hade lyckats dra på sig hög feber och mådde inte alls bra. 39,9 var tempen uppe i som mest, då var hon inte fräck! Så tyst och stilla har jag nog aldrig sett henne. Magnus fick vara hemma i går också men idag är hjärtat på dagis igen. Det uppskattade hon! Blir ju långtråkigt att vara hemma förlänge utan kompisar!

I går kväll så åkte vi en sväng till pappa och Marita, Leah har pratat så mycket om dem nu de senaste dagarna. Hon talar om när det blir för länge mellan gångerna! Tydligen är en vecka för länge, glad blev hon i allafall! Både över att få träffa Moffa och Mita och över att få klappa Festis! När vi skulle åka hem ville hon inte släppa Moffa utan tyckte att han skulle följa med hem. Så gott att se!

Innan vi körde upp till M&M så stannade vi till en liten stund på lekplatsen som ligger strax nedanför där de bor. Rutschkana och gungor uppskattas ju alltid. I går var "sköldpaddan" extra populär.

 

Ikväll har Magnus träningsmatch så jag tänkte att jag skulle ha en riktig hemmakväll, kanske poppa lite popcorn och bara slappa framför TV'n när Leah har somnat. Inte så ofta man har möjlighet att göra det nuförtiden.
En tvätt måste jag nog tyvärr fixa, men man kan ju slappa under tiden som maskinen går.

I morgon är det dags för Björnslaget, skall bli kul med lite tävling! Vi möter gamla PIBare i första matchen i morgonkväll, extra roligt!

På söndag (jag räknar ju inte med slutspel för oss) blir det förmodligen ett besök på Borås Djurpark. Det är Elfsborgsdagen och eftersom Ellos sponsrar Elfsborg, så har pappa fått några gratisbiljetter. Gratis är ju alltid gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback