The winner takes it all!

I går var det dags för ASECO-golfen på Kungsbacka GK. En kul tillställning där man får möjligheten att komma ut från kontoret och lira lite golf med kunder och kollegor! Trots att banan var riktigt blöt på sina håll måste jag nog ända säga att jag tyckte att det var en trevlig bana! Kanske att slutresultatet spelade in? Första 9 hålen skrapade jag ihop 13 pinnar. Konstigt eftersom jag tyckte att spelet stämde ganska ok. Men det är klart, när bollar pluggas och man inte hittar dem så rinner det ju i väg ett par extra slag.. De sista 9 däremot, då fick jag verkligen resultatet med mig. 22 pinnar och 38 slag, väldigt nöjd med detta såklart! 35 poäng räckte till seger i tävlingen och jag fick med mig en fin(?) buckla hem som nu står och lyser upp tillvaron för mig på kontoret!



Missade tyvärr träningen i går eftersom jag fortfarande är ordentligt förkyld, nedrans dagisbaciller! Fast man får väl vara tacksam sålänge det är jag som drabbas värst och inte Leah! Verkar som om jag får ställa in träningen även i kväll och koncentrera mig på att vara hemma och tvätta i stället... Hoppas dock vara tillräckligt kry för att vara med på säsongens första träningsmatch med innebandyn. Det börjar ju närma sig seriestart nu! Trots att vi har varit ganska få spelare på träningarna under sommaren så har det ändå kännts som att vi har fått ut mycket av träningarna. Alltid en nytändning med lite nya lagkamrater och nya tränare!

Igår var vi hemma hos Moffa och Mita och hälsade på en liten stund. Meningen var att vi skulle dit och låna lite rekvisita till lördagens westernfest. Det slutade med en brakmiddag och en mycket trevlig kväll. Som alltid hos Nilsson/Magnusson! Leah åt som en häst och hade inte ätit färdigt ens när vi fyra vuxna hade ätit klart. Jag hoppas att det innebär att hon kommer att äta bra på dagis idag. De senaste 4 dagarna har hon nämligen fått 3 nya tänder och har därmed varit lite kingig med att tugga, så hon har inte varit så matfrisk. Men hon tar väl igen det som vanligt.

Njut av vädret och ha en go dag!
Kram På Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback