It's Friday I'm in love!

Underbara fredag och vackert väder. Lovely!

Kunde inte hålla mig från gymet i går utan när Magnus kom hem på kvällen svidade jag om och stack i väg och körde ett Body Step pass. Det var riktigt svettigt. Märks att det börjar bli "sommar" för trots fläktar och AC i träningslokalen så är det riktigt varmt och kvavt. Men det kanske gör att man bränner bort lite extra, vad vet jag?! Det känns så skönt att ha kommit i gång ordentligt med träningen igen efter knäskadan och operationen. Det känns som att min kropp bara har "gått och väntat" på att få köra på ordentligt. Det har hänt en hel del med kroppen, bara under de senaste två veckorna. Nu skall jag bara komma i gång med ordentliga gym-pass också, så kommer det att kännas alldeles finfint! Lite snygga axlar och armar lagom till linnesäsongen har väl aldrig suttit fel? :)

Valborgsmässoafton tänkte jag starta med ett MRL 75 pass och sedan blir det mys med familjen resten av dagen. Kanske en cykeltur upp till Nääs och kika på firandet och brasan där, perfekt om vädret håller i sig!

På söndag vankas också säsongens första golfrunda, skall bli så gott!

Känns som att det kan bli en bra helg, på alla sätt och vis!

Ha en go´fredag!



Den här bilden tog jag med min telefon i går. Leahs dopträd (körsbärsträd) blommar för fullt, så vackert!

(dessutom börjar det komma blomknoppar på äppleträdet så nu prunkar det förfullt hemma i Sundells trädgård...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback