Stockholm!

Sitter på tåget hem från Stockholm efter en kort, intensiv och mycket trevlig visit!

Jag och två kollegor åkte upp för att närvara och jobba på Stockholms första "shippis"*. Vårt företag var med och sponsrade detta event för att försöka starta upp denna tradition även i Stockholm.

En mycket trevlig och lyckad kväll blev det får jag säga. En bonus var att man sprang på några gamla kollegor som förgyllde kvällen lite extra också. Nu är jag dock lite trött, det är ju inte så ofta som man går och lägger sig framåt två på natten nu förtiden. Men efter all positiv respons som vi fick kan det vara värt det.

Ikväll blir det efterlängtat familjemys med popcorn, fotboll och Så Mycket Bättre. Underbart!

I morgon efter derbyt mellan Floda och Lerum tar jag en tur till Petra för att träffa tjejerna och fira Petra som har fyllt år.

Ha en go fredag alla!

Hur glad blir man inte av att starta dagen med en sådan här härlig slängpuss i telefonen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback