EM - Here we come!

Fotbollsmatchen i går och slutresultatet, och innebörden av detsamma, kan väl knappast ha undgått någon?

En match som var den roligaste jag har sett på länge! Kim var kung, Elmander gör aldrig en dålig match, och min favorit Ola fick också hänga en balja, gott! Nu diskuteras det hej vilt om en spelare som inte ens var med i går, Zlatan såklart. Jag tycker att Zlatan är en fantastisk fotbollsspelare men i det Zletna skick som han verkar ha befunnit sig det sista så tror jag att landslaget klarar sig bättre utan honom. När han inte är på topp känns det som att han snarare sänker laget än bidrar med något bra. Bara för att man gör många mål betyder det ju inte automatiskt att man är bra, eller?

Därför får vi hoppas att Zlatan kommer på topp till EM för då kommer vi att behöva honom!

På hemmafronten ligger det en snorig och hostig tjej och kurerar sig tillsammans med pappa. Tråkigt när de små är sjuka, barn skall vara friska och glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback