The paradise of yellow bags...

Hade en riktigt trevlig eftermiddag och kväll med Linda i går. Vi tog oss ner till Ge-Kås efter jobbet. Trots att det nyss var löning så var det näst intill folktomt i varuhuset. Jag har aldrig varit där när det har varit så lite folk tidigare. Det var en behaglig upplevelse må jag säga. Dessutom var det finfint med en egen guide som hade stenkoll på vart allting fanns, utom buntband och kupévärmare... Tack Linda! Faktum var att jag hittade två tröjor till mig själv, det har nog inte hänt tidigare! Sedan blev det lite nya kläder till Leah och lite annat småplock (som vanligt). Mest glad var jag nog över min fina tekopp!

Tog en cykeltur med L till dagis i dag, får passa på så länge det går att cykla och hjärtat älskar ju att sitta bak på min cykel!

Ikväll väntas lite mys med skruttan och sedan vankas det innebandyträning. Ser framemot båda sakerna.

Ha en fin dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback