Tänt var det här...

Jag har länge velat byta ut Leahs taklampa men trots att jag har letat och letat har jag inte hittat något alternativ som jag har tyckt om.

I helgen som var slog det mig att jag hade tyg över efter det att jag hade sytt gardinerna till hjärtats rum. Så jag plockade helt enkelt fram tyget, bad Magnus att skruva ned lampan (man är inte så jättesugen på att klättra på stolar med ett nyopererat knä) och sedan satte jag i gång med att klä om lampan. Resultatet blev faktiskt helt ok och nu behöver jag inte ha panik med att hitta en ny lampa.

Ursäkta bildkvaliten, iPhones har ju inte den bästa kameran...


Kommentarer
Postat av: Julia

Det blev jättesnyggt! Läckert att ha samma tyg genomgående i rummet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback