Tillbaka till verkligheten igen!

Jag har fått följande fråga nu varje dag; -Vad har du gjort under din semester?
 
Som så många andra har jag njutit av det fantastiska sommarvädret, badat, solat, umgåtts med min älskade familj och njutit av att få så mycket ledig/obokad tid tillsammans. Men något som också har fått ta en stor del under semestern är träningen!
 
För mig är semester att få vara ledig och göra vad man vill, när man vill! Eftersom träning verkligen är något som jag vill hålla på med så har det såklart blivit många pass under de fyra veckorna som semestern varade. Kikade på statistiken över mina pass och såg att det har blivit 28 pass. Några dagar har det blivit dubbelpass och andra dagar inget pass alls.
 
Jag måste säga att det känns skönt att inte släpa på några extra "semesterkilon". Inte för att vågen i sig är något viktigt redskap för mig, jag går efter känslan och måttbandet och har inga viktmål! Jag tränar ju inte för att gå ner i vikt eller för att enbart vara smal, det har jag varit tillräckligt! Jag skulle verkligen inte vilja ha tillbaka ätstörningsproblemet från sena tonåren/tidiga 20-någontingåren...
 
Nu tränar jag för att bli stark och för att lägga på mig lite muskler härochdär! Klyschan "Strong Is The New Skinny" passar väl bra här?!
 
Jag är dock väldigt glad över att få ha tillbringat så mycket tid i det nya, otroligt fräscha, gymet på Endorfin tillsammans med min käre make! Det har verkligen gett blodad tand och nytt självförtroende bland vikter och maskiner. Jag tycker att framstegen jag faktiskt gör, och har gjort, blir mer och mer tydliga! Före och efter bilder är en bra grej!
 
Här kommer lite bilder från sommarens pass;
 
Going down!
 
Axlarna har tidigare varit ett hatpass, nu ett favoritpass!
 
Viktade chins har jag inte klarat tidigare!
 
Fokus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback