Cardio, bad och MRL

Tisdagen startade med ett morgonpass på Aludden, den här dagen var det GRIT Cardio som stod på programmet.

Det var faktiskt lite tuffare än vanligt! Vinden var rätt kraftig och friktionen från mina joggingskor (trail-variant) gjorde att det sög lite extra i benen... Jag hade lyckats få med mig Sandra och jag tror att hon tyckte det var kul - men jobbigt, hon sa att hon hade bestämt sig för att byta anläggning till Endorfin i stället för där hon har kort nu. Kul att få en träningskompis till, de kan man aldrig få för mycket av! Så klart blev det bad och frukost efter passet. Eftersom det var mulet och blåsigt så fick det bli en Burpee i vattnet (det är så väldigt långgrunt) för att doppa sig. En lite roligare variant av tantdopp... Testa vettja!

Det är som är så otroligt bra med Endorfin är ju att de har "allt"! De har precis fått en ny, grymt fräsch Box för Crossfit, ett stort rymligt gym invigs nästa vecka och i september kommer den nya (variant större) gruppträningssalen med ny utrustning att invigas. Så man kan variera träning efter humör, alla möjligheter finns där!

Efter en god middag på balkongen med familjen, lite pysslande i växthuset och fixande av lilltjejens badpool så bar det av till gymet för ett pass MRL. Morgonens GRIT-pass kändes i låren under alla utfall och knäböj...

Kvällen avslutades med fotbollen, andra halvlek var riktigt kul att se. Det skall bli spännande att se hur långt de kan ta sig. Hej Sverige!

I dag väntar först en god frukost och sedan planerar vi för en heldag på stranden, fantastiskt väder i dag. Redan 19 grader varmt på baksidan (skugga).
Känner mig för övrigt rätt nöjd med det som slutligen visade sig bli Beach2013-formen. För man får väl säga att den är här nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback