Underbar dag!

Dagen började med favoritpass på gymet, MRL 90. Ett MageRumpaLår pass på nittio minuter som ger både bra träning och väldigt mycket glädje! Man badar alltid i svett när man går ur Metallsalen efter 1 1/2 timma!

Sedan har vi hunnit med att hämta upp Leahs tapeter som vi beställde tidigare i veckan. Så om väderprognosen stämmer och det blir lite sämre i morgon skall vi påbörja tapetseringen, det kommer att bli så fint!

På eftermiddagen åkte vi upp till Torskabotten för att bada och sola. Efter ett par timmar mötte mina fina vänner "från gymet" upp. Då blev det grillning och mys på stranden ledans barnen badade i två timmar, läpparna var blåa på lilltjejen när jag tillslut fick lyfta upp henne ur vattnet! Det fiskades också från "Klippan" men tyvärr blev det ingen fångst...

Jag är så glad att jag träffat dessa människor, fantastiska glädjespridare och personer som ger så mycket glädje och energi! Träning är, på det sättet, inte bara bra för kroppen utan för själen också!

Nu blir det en kopp te och fotboll som får avrunda denna underbart fina sommardag!

Om det inte regnar för mycket i morgonbitti så får det nog bli att snöra på sig joggningskorna för en löptur, annars får jag nöja mig med GRIT Cardio i morgon kväll...

Lånar en liten bild från fina Anna som hon tog under kvällen.


Kommentarer
Postat av: Helena

Nya vänner är sååå himla bra! Fantastiskt trevligt och mysigt. Många goa skratt. Vi syns ikväll! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback