Onsdag och semester runt hörnet!

I morse hade farbrorn med dragspel en mysig tomteluva på sig och spelade julsånger, det känns helt ok nu så här när det är 12 dagar kvar till julafton! Han blev förresten tre kronor rikare i morse, det var det jag hade i sparbössan, eller var det bakfickan?

Snart är det dags för härligt lata och varma dagar "och det behöver hon" (som Ole brömserud skulle ha sagt)

En vän till mig försökte göra narr av Sundin i går, Pa-Ssa-Dig! Det gör man inte ostraffat. Fast jag måste medge att han var rusktigt käck i sin
snygga kostym!

Smakråd,jag, när det gäller outfits? Man får väl passa på när dessa få tillfällen dyker upp!

Jeppe is back in business - Två mål och Två Ass på senaste B-lagsmatchen! Ser lovande ut. Bäva månde alla målvakter!

Kommentarer
Postat av: Bludde

På Tri Trang beach behövs det ingen outfit (kläder) :)

2007-12-12 @ 12:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback