Varför går helgerna alltid så jäkla fort?

Tillbaka på jobbet - trött som tusan-efter gårdagens bortamatch och bussfärd till Kumla..

Det lilla vi såg av Kumla (läs Kumlabunkern) var inte jätteupplyftande, undrar vad man får betalt för en villa som ligger precis utanför elstaketet på anstalten?

Matchen var väl inte någon höjdare men vi fick med oss en poäng och det var definitivt inte någon/några som kissade på oss...Varken på plan eller i duschen...

I Genispelet på vägen hem fick jag dock se mig besegrade av Leif, men jag lovar att jag skall ta revansch på sport-geni på lördag när det bär av i buss igen för att möte Fröjered...

Att inte få sitta på bussen och käka, nja...

Amanda och Marie till IDOL final, helt rätt! Amanda gjorde en riktig höjdarinsats med Hallelujah, förövrigt en av de bästa låtarna någonsin! Conga- Vad fan är det?

Ny träningsvecka, match mot Fröjered på lördag, sedan den årliga julfesten med klubben - härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback