Väderjagare -Självklart!

Har Ni någonsin drabbats av total väderprognos noja?

Det gör jag varje gång som jag har planerat in något speciellt, eller när jag skall ut och resa. Magnus burkar kalla mig för väderjagare...

Just nu är det två olika väderprognoser som är ytterst intressanta och viktiga;

1. Helgens Väder - Blir det verkligen sol och 15 grader varmt? Blir premiärgrillningen av och det viktigaste, blir det någon golfrunda på sommargreener?

2. Väderprognosen för veckan som vi skall tillbringa på Gran Canaria - Än så länge kan man inte se längre fram än till 29/3 och vi åker 31/3. Ändå blir det ett antal "träffar" per dag på en hemsida med ytterst utförliga prognoser och dagsaktuellt väder för södra Gran Canaria.. För Er som är intresserade kan jag rapportera att idag har det som varmast varit 26,8 grader, växlande molnighet och ytterst lite vind.... Låter Rätt Ok!


Vad har Ni för nojjor!?

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback