Fjärilar i magen!

En härligt tokig utekväll avklarades i lördags med laget, vilka lagvänninor man har egentligen! Själv brukar jag vara duktig på att smita undan fotografer (kan bero på att det alltid är jag som fotar) men den här kvällen misslyckades jag kapitalt, fast lite roligt är det ändå att se mindre smickrande kort på sig själv, och på andra såklart!


Den här kvällen måste jag tillstå att Sahlis visade sig på en riktigt styv lina när hon berättade hur hon hade löst sitt problem med den, på spårvagnen, kvarglömda handväskan. Jag är IMPONERAD helt klart!


Inne på sista träningsvecka innan seriepremiären, skall bli fantastiskt roligt! Nu hoppas jag att min fot håller under träningarna så att jag åtminstone har en liiiten chans att kunna vara med, annars blir det nog kafeteria tjänst skulle jag tro. Hur som helst så får man det där lilla pirret i magen när man kommer på sig själv att fundera på hur det skall gå egentligen, tävlingsmänniskan i mig vaknar så smått!


På lördag är det dessutom premiär i Div. 1 södra och det är ett härligt derby som inleder matchandet, IBF Göteborg (tidigare RBK) tar emot Surte i Vallhalla. Kanske blir ett besök på läktaren där om vädret inte inbjuder till golfspel!


Idag är det tydligen ödesmatch för det svenska damlandslaget i fotbolls VM, det är nästan så att jag skäms att medge det, men det har inte intresserat mig alls! När det är EM eller VM för herrar sitter jag i princip klistrad framför TV'n och slukar alla matcher jag kan komma över, det är helt enkelt så at damfotboll inte roar mig lika mycket! *sorry*


Något som däremot roar mig är att hockeyallsvenskan drog i gång i helgen. Igår såg jag Leksand krossa AIK med 7-3, det gläder mig! Go Leksand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback