Ponny?!

Gav mig idag i kast med ytterligare ett av GP's vetenskapliga personlighetstest, Vilket djur är du?

Fick följande resultat;

Oavsett din yttre fysik bär du en liten knubbig och trygg ponnysjäl i din kropp. Du har inga stora behov av att hävda dig, men står ändå tydligt fast i din övertygelse om vad som är rätt och fel. Planering ligger dig varmt om hjärtat och dina planer liksom din personlighet är oftast mycket jordnära. Du har en positiv livssyn, älskar god mat och dryck och vill din omgivning väl. Men det är viktigt att du ser upp ibland för din omsorg om andra ligger ibland på gränsen till självutplåning och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet.

Att jag står fast i min övertygelse om vad som är rätt och fel det tror jag att de flesta som känner mig vet. Däremot vetetusan hur den biten om att mina matvanor kan bli påfrestande för bältet skall tolkas...

Kram På Er!


image132

Kommentarer
Postat av: Annika O

haha..Karin vart hittar du alla test..undra vad ja blir för djur en Flodhäst kanske :)

2007-09-24 @ 17:20:28
Postat av: Mamma VG

Sa ju att det skulle bli bra med dig och VG på backen! Full pott nu är det bara att öka!

2007-09-25 @ 01:40:44
Postat av: Jossan

Haha... jadu... jag frågar som Annika... var hittar du alla test? Misstänker att man ska ta resultatet med en nypa salt :D
kram på dig!

2007-09-25 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback