Here we go again...

... Ja, är det inte det ena knät, så är det det andra. Nu är det mitt vänstra knä som har pajat och det verkar som att jag snart skall behöva genomgå min tredje(!) knäoperation...

Surt som fan! Det innebär också att klubban har lagts på hyllan för all framtid... (fast kan Ara så kan väl jag?)

Hur som helst så säger de primära undersökningarna att menisken är paj, någon form av broskskada har uppstått (som orsakat all vätska som jag har i knät) och någon typ av skada på ligament...

Bara att "hoppas" att ortopeden beslutar om en snabb åtgärd så att man slipper gå med detta allt för länge. Man vill ju gärna kunna bli "frisk" till sommaren och inte missa en golfsäsong till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback