Onsdag 29/11

Igår var det så äntligen dags för innebandyträning igen! Det var naturligtvis jättekul att kunna gå för fullt igen, jag har ju bara kunnat "fuska" lite under förra veckan!

Trots att jag tyckte att det var roligt att vara tillbaka på 100% så tyckte jag ändå att det var en halvkass träning, det kändes lojt och ofokuserat på flera håll! Hoppas att träningen på Torsdag blir bättre, vi har ju en tuff borta match mot Frölunda i Kulturhuset på Söndag.

Jag känner en utav Frölundas tränare väl efter mina år i Partille. Mackan är en duktig tränare med minst en räv bakom varje öra. Det borde ju räcka med en titt i tabellen för att få hela laget att tända till ordentligt. För det är väl klart att vi vill ro hem ytterligare tre poäng till Lerum och därmed inkassera vår tionde seger av tio möjliga den här säsongen.

Förövrigt är det Ki-Box träning med syster som gäller i kväll. Vi hade tänkt att hinna med en liten sväng på stan också efter jobbet för att kika på gardiner på Hemtex. De har just nu 50% rea på allt i butiken om man har kupong, och det har naturligtvis jag! :-) B.T.W, har inte Hemtex ständig rea, har aldrig sett en vara till "ordinarie" pris i den butiken...


Jag är med i en tävling hos vår företagshälsovård, de tio främsta vinner allt från joggingskor till träningsväska. Just nu ligger jag på en 7:e plats, den tänkte jag bevaka för då ror jag hem en stegräknare!


Ikväll tänkte jag att jag skulle försöka ta mig upp på vinden för att leta reda på våra adventsljusstakar och annat julpynt, skall bli kul att få fira vår första jul i vårt nya, fina hus.

I morgon är det också dags att äntligen få utnyttja födelsedagspresenten som jag köpte till Magnus, vi skall gå och titta på Frölunda mot Djurgården i Scandinavium. Det skall bli intressant att se om Frölunda lyckas ta sig över det förhatliga nedflyttningsstrecket... För även om jag är Leksing i själen tycker jag att det skulle vara otroligt tråkigt om Göteborg blev av med sitt Elitlag i ishockey!

Ha det så bra alla!

P.S Idag har jag sett solen! Kors i Taket! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback