Solig helg!

Det blev tillslut en tripp till Båstad på lördagen för att sitta på centercourten och kolla på innebandy och glassa i solen! Väderprognoserna för lördagen sade mulet i Båstad, om det var mulet tar jag den väderleken alla dagar i veckan. Efter fyra timmar på solsidan fick vi krypa till korset och sitta med solen i ryggen resterande delen av dagen.

* (lör) Dagens bästa; Karl-Johan Nilsson,  den killen kan lira innebandy!

* (lör)Dagens kommentar: Sköt du ditt så sköter jag mitt!

* (lör) Dagens "pånyttfödda": Mina gamla lagkamrater Hagel och Larsson såg riktigt spelsugna ut i sin nya omgivning. Hagel satte två mål i matchen mot Båstad och Larsson bidrog som vanligt med en härlig vilja och frenesi och dessutom en snygg ass.

* (lör)Dagens längtan: Jag vill också lira innebandy, NU!

* (lör)Dagens mest "trötta": PIB's herrar...

* (lör)Dagens komplimang: Nä men se, nu får Båstad storfrämmande! Hoppas att det är samma attityd från domaren i fråga när han kommer till Rydsberg och dömmer i vinter! :-)

* (lör)Dagens grattis: Till Jenkan och Magnus!

* (lör)Dagens tvättbjörn: Olle, snygga solbrillor, även utan solbrillor!


På söndagen blev det en runda på golfbanan, resultat 35 pinnar, 73 slag (netto) nu börjar det släppa igen efter operationen, känns skönt!. Tyvärr lyckades jag inte vinna vår lilla "tävling" på det resultatet eftersom Magnus lyckades få ihop 36 pinnar och 72 slag netto...

Såg Ni inslaget på Sportspegeln igår om Frölundas förra klubbdirektör? Jag tror nog aldrig att jag har sett en människa så fullständigt knäckt, jag hade förtusan tårar i ögonen när inslaget var över.  Att se en människa utlämna sig så som han gjorde till hela svenska folket, det var ett starkt ögonblick. Det märktes att programledaren också var tagen när han skulle avsluta programmet.


Kram K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback