FREDAG! TJOHO

Äntligen fredag!

Idag skall vi åka till Stenkullen och träna lite golf i den nya GolfSimulatorn som har öppnat. Skall bli jättekul att få hålla i klubborna igen! Nu är det ju nästan så att man hoppas att det inte skall bli någon vinter i år eftersom det bara skulle fördröja golfsäsongen, och det vill vi ju INTE!

Vi håller så smått på att försöka planera in en liten golfresa över påskhelgerna, får se vart det bär hän, men just nu är det Mallorca som är på tapeten.

Imorgon kör innebandymatcherna igång igen, skall bli kul att få spela matcher igen. Vi hade ett litet träningsläger förra helgen där vi spelade två stycken träningsmatcher. På lördagen spelade vi mot Hindås och vann med 12-3. Matchen på Söndagen var borta mot Wårgårda och den vann vi med 5-2. Men det är ju helt annan nerv och spänning i en "riktig" match.

Mitt projekt med stegräknaren får vänta till efter helgen eftersom jag insåg att jag var tvungen att ställa in steglängden ordentligt...

Ha en fin helg allihop, de säger ju dessutom att det skall bli fint väder över helgen, och det börjar ju lovande trots snöande i morse!
Kram Karin


Nyårsafton


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjoho...alltid lika kul å glida in här å läsa lite..kul att ni ska test golfsimulatorn i Stenkullen...min kompis place..då får du vara ärlig med kritiken därefter...kan säkert bara bli bättre!!
Fint kort på er två..
Ha de bäst ses i morgon..kram

2007-01-12 @ 12:45:20
Postat av: Annika

de va bara ja Olle

2007-01-12 @ 12:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback