Thank God It's Friday!

Äntligen Fredag, efter en tung vecka på jobbet känns det skönt att ha en helg framför sig med en hel del roliga inslag.

I dag kör äntligen kvalserien igång, ikväll visar TV4+ matchen mellan Malmö och Leksand. Behöver jag nämna vart jag kommer att vara placerad kl 18:55 ikväll?


På Lördag
är det bla annat match mot Marstrand, en motståndare som man alltid ser fram emot att möta. Direkt efter matchen åker jag vidare till Rydsbergshallen för att spela B-Lags match mot Lindome. Har jag riktig tur kanske jag kan få utgöra ett backpar med syster yster, skulle isåfall vara får första gemensamma match på MYCKET länge, kul!


Lördag kväll = melodifestivalen!
Mina favoriter som alla säkert redan har förstått är ju helt klart The Ark. The Worrying Kind är dessutom en riktigt bra låt. Som jag sagt tidigare tror jag att segern står mellan The Ark, Sebastian och Andreas Johnson. Dock är ju "problemet" med juryn en svår nöt att knäcka. Tidigare har de fixat en seger till Stenmark istället för att följa folkets röst som utsåg Nanne till segrare. Visserligen är jag ingen fan av Nanne som artist men jag är säker på att låten "Håll Om Mig" hade gått bättre än "Las Vegas" gjorde.


* Har du ännu inte bestämt dig vilket bidrag som du tycker bäst om kan man se alla bidrag
här.


* Olle har ju äntligen erkänt att The Ark är bra! Det tar jag som en seger i sig!


Söndagen
tänkte vi starta med familjebrunch på Aludden för att sedan bege oss till golfbanan och spela på vintergreener och träna på den nya svingen. Känns som om golfsäsongen närmar sig med stormsteg nu!


* Säkraste vårtecknet är när tidningarna börjar efterlysa läsarnas vårbilder!


* Den här länken fick jag av en kollega idag, hur kul som helst! Ni som skall ge Er på SingStar i helgen, se upp!

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=1380731494


Tumme UppGolfträning med videofilmning. Många goda skratt blev det men jag fick också flera bra tips om vad jag behöver träna på och vad som behövs förbättras/förändras! På Lördag öppnar rangen på hemmabanan. Öijared, vi ses på Söndag!

Tumme NerVuxna karlar som slåss på en fotbollsplan. Navarros knytnäve som knäckte Burdisso's näsa får en solklar jumboplats denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Olle

Sedär ja Grattis till segern :P
hehe

2007-03-11 @ 17:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback