Dagarna bara rusar iväg.

Tiden går så fort nu så det är inte klokt. Förmodligen har det att göra med att det är mycket på jobbet just nu så dagarna bara springer iväg!

Jag började på en blogg i går som handlade om helgen men fick aldrig tid att slutföra och publicera den. Därför publicerar jag det jag faktiskt hann skriva och sedan får det vara bra med det;

Helgen som har gått har varit en härlig långhelg som har innehållit det mesta som en helg skall ha. Golf, grill och mys med vänner, härligt!

 

I lördags spelade vi 18 hål på Öijared och klarade oss precis från ösregnet som dominerade förmiddagen. När vi kom hem efter rundan åkte vi till ICA och handlade härlig grillmat. Sedan blev det en lat eftermiddag på balkongen i solen innan det bar av till Leif & Marie för lite "flyttmys".

 

Leif & Marie hade gjort en härlig tacobuffé som vi med god aptit slängde oss över. Sedan blev det spel och härliga skratt. Jag måste säga att de som har skapat BUZZ har verkligen slagit huvudet mitt på spiken!

Igår (måndag) var jag annars och tränade, först en timmas spinning och sedan rätt in i skivstångssalen för ett nytt entimmas pass. Det var ett pass som jag inte hade gått på tidigare och jag lyckades visst hitta ett par inaktiva muskler... Förresten så sprang jag på "lilla" Åsa på skivstångspasset, hon såg laddad ut inför försäsongen!

Idag hoppas jag att det blir lite grustennis med Linda, jag måste ju passa på att träna så mycket som möjligt nu innan operationen. Efter den blir det väl mer eller mindre stiltje på den fronten i tre veckor. Att reparera min cykel står därför högt upp på min lista så att jag iallafall kan ut och cykla och få lite försäsongsträning på det sättet. Kommer nog att dröja ett tag innan jag kan springa ordentligt...

Tänkte be läkaren om ett intyg efter operationen så att jag kan låna golfbil för 100 spänn på klubben. Då kanske jag kan få ett par rundor i kroppen trots en opererad fot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback