I morgon "smäller" det.

Sjukvården har förvånat mig denna vecka. Efter att ha väntat på operation i ca 6 månader fick jag helt plötsligt ett erbjudande att operera min fot tidigare än den utsatta tiden/dagen.

Det innebär att det bär av till Östra Sjukhuset redan i morgonbitti för att sedan förhoppningsvis återvända hem senare på eftermiddagen med en mer "normal" fot. Återstår att se hur lång rehabiliteringen blir, pappa har alltid sagt att jag har ett gott läkekött så nu hoppas jag på en snabb och smidig återhämtning!

Skall bli så skönt att slippa dessa ständiga inflammationer i slemsäckar och infektioner som en följd till det! En "bonus" till detta är ju att man äntligen kommer att kunna gå i "vanliga" skor och kan lägga sina gamla jympadojjor till handlingarna. Kanske skall fira med att köpa nya skor?

image77image78

Kram K


Kommentarer
Postat av: Jex

Lycka till i morgon! :o)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback