En vän..

.. ringde mig idag, vi var helt överens om vart jag borde befinna mig när vår seriepremiär går av stapeln på söndag.

* Facit efter träningen igår;
Två blåmärken i form av bollar på samma vad, ett brännmärke på ena knät, ett rött märke efter ett klubbrapp över ena smalbenet. Men ok, det får gå! Foten är lite öm idag men inte svullen, ett bra tecken?!

* Jag är glad över att damlaget i 0302 alltid har haft bra matchtider (iallafall i mina ögon) oavsett spel i div 1 eller div 2. Lockar inte jättemycket med en seriepremiär kl 11:00 på en lördag... Då känns det bättre att lira kl 14:45, då har iallafall kroppen hunnit vakna ordentligt!

* Jag är inte glad över Lerums kommuns strul med Rydsbergshallen - skämmes tamejfan!

* Årets Upplaga av IDOL; Kan bli en rocker som favorit i år också, watch out för Tomas!
- Jag hade tänkt söka förra året men då hade jag en spelning samma dag så jag tog den istället... Respekt!

http://tv4.se/klipp/162845.html




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback