Första intrycket?

Igår strax innan Magnus skulle masa sig iväg till träningen med IBF Göteborg så frågade jag honom vad det var han rotade runt efter.. Det visade sig att han  letade efter en snurra tillhörande Beep-testet som han skulle köra på träningen. Jag sade till honom att du kan verkligen konsten att göra dig impopulär med en gång! Enligt lite kommentarer runt om på olika bloggar så verkar jag ha fått rätt... :-)

Dessutom konstaterade han att en träningsmatch hade flyttats till kl 11:00 den 30/8 så nu kunde vi se den! Bara det att det är just samma dag som min 30-års kräftskiva..  Jag vet ju hur det är när han engagerar sig i något, det går liksom inte att göra det till 100%, det skall helst vara uppemot 150%..  Jag skall inte "klaga" för mycket, han engagerar sig ju lika mycket i allt han tar sig an, oavsett vad det nu är, och det är inte en dålig egenskap! Dessutom vet jag hur roligt jag tycker/tyckte själv det var som spelare med engagerade ledare!

- Jag gillar dig ändå grabben!


Ikväll kommer en gammal man på besök till Björboholm, skall bli kul att få träffa farfar, det var längesedan!

Undrar fortfarande vad det är som kommer att hända på tisdag, det enda jag vet är att jag slutar kl 12:00 och sedan får Magnus styra upp resten av dagen!

I morgon bär det av till Öijared för att kika på invigningstävlingen av Gamla Banan. Kl 13:00 slår Göran Zachrisson, Pierre Fulke (som har ritat om banan), Adam Mednick och någon projektansvarig i klubben, ut i första bollen. Jag tänkte ladda kameran och hoppas på att få höra några odödliga citat från Göran! Tur att man nu förtiden kan spela in filmsnuttar på kameran! Tyvärr verkar det som om det inte blir något spel på den banan för oss medlemmar i år så vi får väl snällt hålla oss till nästa säsong!

Lev Väl!

Kommentarer
Postat av: Marit

Grattis i förskott Karin! Kram Marit

2008-08-24 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback