Livrädd?

I går morse när jag var på väg till jobbet så möttes jag av X-antal poliser i givakt med K-Pistarna "i högsta hugg". De stod utposterade för att spärra av området kring tingsrätten. I morse var de borta, tack och lov, man är ju inte direkt van vid automatvapen....

I morgon är det fredag igen, skall bli skönt med helg. Man känner att man inte riktigt har kommit in i arbetstempot efter sommarledigheterna, men det kommer väl förmodligen.

Det mest använda ordet i det svenska språket just nu måste väl vara ; världsrekord? Jösses vad de simmar i bassängerna i OS. Undrar var "gränsen" kommer att ligga på de olika distanserna? Håller tummarna för Phelps att han verkligen klarar sina 8 guldmedaljer, än så länge har han sopat hem fem!

Idag har det varit ett herrans holabalo om Abrahamian. Dramat slutade med att han nyss knep bronsmedaljen som han sedan, i protest, lämnade mitt på brottningsmattan för att sedan lämna hallen... Kan inte låta bli att tycka synd om honom för det som skedde i semifinalen, däremot har jag inte riktigt bestämt mig om jag tycker att det var helrätt eller bara fjantigt att göra som han gjorde med medaljen... Jag skulle kunna tänka mig att norpa den och sedan sälja den på E-Bay - skulle säkert göra en hacka på den efter allt som hänt under dagen!

Annars är Tradera en ny site som jag har kikat in på - herregud så mycket grejjor det finns där. Än så länge har jag nöjt mig med att titta, men man vet aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback