Idag är ingen vanlig dag...

... för idag är det allas vår Jullan's trettioårsdag - GRATTIS och välkommen i gänget!

Dessutom kan jag konstatera att Leah idag fyller sex (!) veckor, herregud vad tiden går undan...

Igår kväll var det meningen att jag skulle påbörja min come-back på innebandyplan, men tyvärr gick mina planer i stöpet eftersom det bara var halvplan eftersom skolan hade riggat upp musikanläggning inför dagens lussefirande... Därför blir återseendet uppskjutet tills på tisdag - attans också!

Ikväll är det lill-jul på Björbobacken, skall bli kul att få träffa alla och äta en massa god mat.

Dagens planer;  Ta en promenad med Leah ner till Floda för att se om vi kan hitta någon overall till henne, hon växer ju så det knakar...

Ha en fin lucia!


Kommentarer
Postat av: Julia kronberg

Tack tack.. i efterskott :-) Vilket härligt kort på Leah, hon är en riktig liten pudding - har hon fått sin första innebandyklubba än?

Postat av: Karin

Ingen klubba - men väl hörselskydd för att kunna kika på matcherna! :-)

2008-12-16 @ 09:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback