3 av 4 möjliga!

Tredje segern av fyra möjliga plockades hem i går i Rydsbergshallen och liket lever fortfarande!

Gud så hemskt det är att behöva sitta vid sidan av, och när man dessutom placeras i sekretariatet där man förväntas vara opartisk och inte utstöta diverse läten titt som tätt, ja då är det värre än både pest och kolera tillsammans! Har jag riktigt tur så KANSKE jag kan vara med och sitta på bänken och eventuellt göra något avlastningsbyte om det skulle behövas de två sista matcherna för säsongen.

Skönt också med bra domare igen! Det är härligt med rättskipare som har lite självdistans tycker jag. När man under matchen förklarar orsaken till att man valde att bli domare med sin bristande bollkänsla visar man att man har humorn och känslan på rätt ställe.

Hörde att domarna från förra helgen hade varit i Göteborg och gjort en raid under helgen, facit efter detta var ytterligare två skador... Trist, hoppas det gick bättre för "offren" denna gång än för mig...

0302 Damer - Världens Bästa Lag! - Vi skall göra någonting som slår dem med häpnad!

Kommentarer
Postat av: Mamma VG

Kan inte annat än att hålla med dig Karin. Fruktansvärt att stå vid sidan av, man hjälper till med hela kroppen, käkarna spänns, ögonen himlar etc etc. Så skönt när slutsignalen går och man kan slappna av!! Undrar hur många kalorier det går åt egentligen under en match åt allt detta??

2008-01-28 @ 18:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback