Rakt tillbaka hem till kalla Sverige igen!

Från 30 graders underbar värme till -2 och snålblåst på mindre än 22 timmar. Är det konstigt att man blir förkyld varje gång man har varit på semester?

Nu skall jag sätta mig och ladda över alla 711 bilder som jag har tagit under semestern, några av dem kommer att återges här inom kort.

Eftersom 16 dagar kan orsaka innebandy-abstinens blir det ikväll en sväng till Lexby's idrottshall kl 20:00 för att kolla och spionera på Husqvarna som möter Älvstranden i en miniturnering. Vårt nästa "offer" i serien är just nämnda Husqvarna. Är du nyfiken på att se min bruna nuna är du hemskt välkommen dit för att tjingsa! :-)

Hoppas att alla har haft en underbar jul och en härlig nyårsafton!

Kram (peppar)Kakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback