Mot 32!

Gårdagen var en jättefin födelsedag. En dag kan ju inte börja så mycket bättre än att man får sitta i sängen och käka frukost med sin underbara familj! Får man dessutom öppna paket så blir det ju inte sämre direkt!




På kvällen var vi hemma hos svärmor som hade lagat födelsedagsmiddag och där mötte Olle, Johan & Sanna och David & Silje upp och vi hade en trevlig stund med god mat och en fantastiskt god marängtårta som toppade begivenheten! Min bokhylla fick påfyllning vilket kändes väldigt bra nu när det är dags för mig att sätta i gång och jobba igen. Man måste ju ha lite lektyr att fylla de trista tågresorna med.

Annars i veckan så har vi hunnit med en tur till Smögen där det blev promenad på bryggan och så räkfrossa såklart! I morgon är det dags för kalas nr II i form av en minikräftskiva hemma hos pappa och Marita. Ser framemot ett par goda kräftor och ett iskallt glas vitt vin.

Tror att jag skall använda lite av mina födelsedagspengar till att inhandla lite kläder i morgon också, man måste ju utöka sin garderob i takt med att man själv förminskas! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback