Done Deal...

Så var återkomsten avklarad, matchen vanns med 7-5 och även om det blev lite onödigt spännande på slutet så var vi det bättre laget. Måste säga att det var riktigt roligt att spela match tillsammans med de unga och duktiga tjejerna i div 3 laget. Kul att se vilja och jävlarannamma och dessutom spelare som går rätt på mål! Hoppas att det blir fler matcher tillsammans med dessa unga damer framöver.

Formen då? Ja, man är väl inte snabbast i stan längre men annars känns fysiken helt ok och bara man får slipa lite på koordinationen så kanske det kan bli roliga matcher så här på vårkanten. En assist lyckades jag iallafall med och ett par goa proppar på mittplan fick jag också till! :)

Idag är det match för div 2 laget och jag kommer att sitta på läktaren och heja!

Igår hann även Magnus och jag med ytterligare en match, nämligen derbyt mellan Challengers och IBF Göteborg. Magnus skulle också han göra comeback efter ett tags frånvaro från träningar och coachning. Matchen var en riktig holmgång som IBF tillslut, efter underläge 4-1 inför sista perioden, lyckades vinna med 4-5! Kul att se efteråt alla spontana glädjeyttringar mellan ledare och spelare, high-five och idel kramar delades ut, gott jobbat!

Tjejerna i IBF hade varit jättegulliga och köpt en liten välkomstpresent till Leah, tack så jättemycket!

Nu är det dags att ta tag i att städa bort julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback