Kladdig Kaka

I dag har jag och Leah haft besök av goa Tilde och hennes mamma. Dessutom tittade Edvin och hans far förbi en liten sväng. De var ute på en cykeltur och hade turen att kika förbi just den dagen då jag hade bakat kladdkaka.. Innan det var dags för fika fanns det dessutom liteplats i magen för pannkakor, både hos stora och små.

Tyvärr har det regnat ganska mycket och varit ett riktigt trist busväder idag så det har inte blivit allt för mycket utomhusbus i dag. Men efter Leah's middagslur så plockade vi på oss regnkläder och stövlar och begav oss ut i trädgården. Leah hade tur att grannflickan var ute på gatan och fick sitta på T's pakethållare medans jag sprag bakom och höll i henne. Jag orkade inte ta fram min egen cykel i det tråkiga vädret så detta blev en bra kompromiss.

Nu på kvällen släpade jag med min syster till gymet för en timmas AfroPower, kul och svettigt! Det var en ny release så det var en del nya steg att lära sig. Tycker nog att den nya koreografin är bättre och roligare än de jag har varit med på tidigare. Efter dansen tog vi oss en kort bastu, härligt!

Vi gjort upp lite planer för att besöka ett spa tillsammans. En innestående present som jag fick när jag fyllde 30. Vi väljer mellan St.Jörgen och Varbergs kurort, så nu skall jag surfa runt lite och jämföra vilket ställe som verkar bäst och mest prisvärt!

Nu en kopp te i soffan och sedan blir det sängen. I morgon är det ju dags för att åka till kontoret igen, det blev ju inte något jobb för mig förra onsdagen eftersom jag låg däckad i någon form av influensa då. Faktum är att jag fortfarande har sviter efter den nedrans förkylningen. Den har satt sig på stämbanden så jag har en oerhört  vacker och sexig whiskeyröst...

Kram På Er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback