Vissa dagar är värre än andra...

De tre sista dagarna har tillbringats inomhus med feber, halsont och en rejäl förkylning. Pisstrist när det är fint väder för en gångs skull! Men jag skall väl egentligen inte klaga, det finns ju alltid de som har det värre, men visst får man väl tycka synd om sig själv i bland?

Fick ett brev i går som rörde upp många känslor, känslor som man tror är borta för längesedan, får helt enkelt fortsätta att jobba på det...

Ligger i soffan och väntar på att få trycka på "play" på Grey´s. Magnus har varit och gymat och ringde hem och ville att jag skulle pausa så att han också kunde få se. Trodde aldrig att han skulle bli så fast i ett sån't "tjej-program".

IBF Göteborg har dragit i gång sin försäsong, låter som om de kommer att få en fantastiskt kul säsong med härliga, kunniga, ledare, bra nyförvärv och de redan befintliga goa tjejerna. Det är nästan så att man hade blivit lite sugen, om man bara hade varit lite yngre och lite bättre. När vi pratar om bättre så menar jag såklart inte form-mässigt eftersom jag känner mig i bättre fysisk form är någonsin tidigare, utan innebandymässigt! Hade varit kul att få vara med om en seriös elitsatsning. Känner mig dock nöjd med att få följa laget på läktaren och via otaliga samtal till hemtelefonen!

Kram till Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback