Buzzador - Decubal!

Jag har via Buzzador fått chansen att testa ansiktscreme, handcreme och LipBalm från Decubal. En helt perfekt kampanj att få vara med i nu när det är höst och både hur och läppar har en tendens att torka ut och spricka.

Min favorit är helt klart handkrämen! Funkar fantastiskt bra! Den går direkt in i huden och händerna blir mjuka och lena utan att bli kladdiga. Dessutom tycker jag att det är väldigt bra att den är parfymfri eftersom jag är väldigt känslig mot parfymer...

Jag provade dessutom att smörja in Leah med handkrämen efter ett bad då hennes kräm hade tagit slut. Det gick jättefint och hon var fortfarande len & go på morgon när hon vaknade, ett hett tips alltså!

Vill du också bli en Buzzador, klicka på den här länken;
(Det är gratis och visst är det kul att vara med och testa produkter?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback