Att vara, eller inte vara...

... det är frågan....

Att ta ett beslut utan att man påverkas av yttre omständigheter kan ibland visa sig vara svårare än vad man tror. I vissa fall baserar man sitt beslut på ilska och besvikelse och det vill jag försöka undvika, men det är svårt! Speciellt när det rör något som är/har varit en stor del av ens liv och faktiskt, en stor del av ens identitet...

Hur som helst, det närmar sig ett beslut och vilket beslut jag än tar skall det bli skönt att slippa fundera och våndas över en massa tankar som far runt i huvudet. Det får vara nog med sådant nu!

Säger det igen, när man har haft en halvdassig dag finns det inte mycket bättre än att komma hem till sin lilla tjej och mötas av en överlycklig Leah som slänger sig runt halsen på mig. Då rinner allt det tråkiga av mig direkt och kroppen fylls av en enorm kärlek istället. Fredagsmys på hög nivå!


Största kanelbullen inköpt i en av bodarna på Liseberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback