Mobilkrönika

Kikade igenom alla kort som jag har tagit med mobilkameran under året som har gått. Satte i hop en liten "årskrönika" av korten. Bilderna är alltså inte av bästa kvalité och avspeglar inte nödvändigtvis höjdpunkterna under varje månad.

Håll till godo;


Januari - Kall vinter och massa snö. Gillas mycket! Här invigdes Leahs spark.


Februari - Leahs första biobesök. Mycket spännande!


Mars - Jag opererade mitt skadade knä och fick fina blommor som plåster på såren.


April - Årets första utomlandsresa bar av till Teneriffa, underbart!


Maj - Äntligen öppnade Liseberg!


Juni - I Slutet av Juni bar det i väg till Astrid Lindgrens Värld, SUCCE!


Juli - Leah får sin första riktiga cykel!


Augusti - Magnus och jag åkte en tripp till Båstad för att spela lite golf.


September - Leah fick träffa sin "nya" kusin Minnah för första gången.


Oktober - Innebandyn kör i gång, spännande att följa med och titta!


November - Jag tog en busstripp till Borås för att se på Leksand med pappa.


December - Det obligatoriska pepparkaksbaket med farmor/svärmor.


Kommentarer
Postat av: Bludde

En underbar krönika! Tack!

2011-12-29 @ 19:51:46
Postat av: Bludde

En underbar krönika! Tack!

2011-12-29 @ 19:53:36
Postat av: Bludde

En underbar årskrönika med härliga bilder. Tack!

2011-12-29 @ 19:55:44
Postat av: Bludde

En underbar årskrönika med härliga bilder. Tack!

2011-12-29 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback