Nytt År.

Japp då är det snart dags igen, nyårsafton är bara några timmar bort. Tiden går så fort att jag nästan går huvudvärk!

Nyårsafton tänkte jag starta på gymet. 2,5 timmars träning i ett specialpass, All4 You. Kan man sluta och starta ett år på bättre sätt? Tror inte det! Gymet har under detta år nästan blivit som ett andra hem. Nu har även syster köpt ett kort där för att testa på hur det känns. Blir kul att få dra med henne på lite träning också!

I övrigt har vi inte några speciella planer för nyårsaftonen. Det känns lite "överspelat" på något vis, jag nöjer mig med en god middag och lite familjemys!

Hoppas att Ni alla får en fin nyår, vad Ni än skall hitta på!

Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback