Premiär

Det har varit en rolig helg!

I lördags var det dags för första biobesöket för Leah. Vi hade bokat biljetter till "Var inte rädd, Långa Farbrorn". Det var Lilla Anna och Långa Farbrorn som skulle se på sina favoritfilmer med Spöket Laban. En perfekt kombination eftersom Leah älskar både Lilla Anna och Spöket Laban. Lägg till lite päron Mer och en kartong med popcorn och succén var ett faktum!

 

Efter biobesöket begav vi oss till La Vacca för att käka lite pasta. Tycker att de har god och prisvärd pasta på det stället.

När middagen var avklarad släppte Magnus och Leah av mig hemma hos Petra eftersom vi hade bestämt date på Halta Lottas. Tyvärr blev vi inte så många som vi hade hoppats på men vi fyra som var där hade en väldigt trevlig kväll. Eftersom jag skulle spela match dagen därpå så var jag hemma redan vid 00:30 men övriga tre som var med fortsatte trevligheterna. Kvällen/Natten bar med sig incheckningar på bla Margaretas Fotvård...

Söndagen innebar innebandyderby; Floda IBK - FBC Lerum. En match som jag ju missade på höstsäsongen pga min fotskada. Eftersom det endast var min andra hela match för säsongen så kände jag mig ganska ringrostig, men trots förlust med 1-8 så tyckte jag att det var kul att lira igen! Måste också säga att jag är glad, på flera sätt, att jag tillhör Floda IBK's damlag nuförtiden! Goa lagkamrater, Goa ledare och en Go förening i ryggen! Tillfälle att vara stolt alltså, trots mindre smickrande resultat under säsongen!

Veckan som kommer innehåller träning och jobb, som vanligt alltså. På söndag blir det dock playdate med Leahs goa kusiner från Alingsås. Ett besök på Alingsås Lekland står på schemat. Det blir Leahs första besök på ett sådant stället. Söndag kväll kommer förhoppningsvis innebära besök på bio med goa mammor, alldeles för längesedan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback