Inte bara skit...

Helgen har ju faktiskt inte bara varit skit, trots att det kanske låtit så på de två sista inläggen! Det har adventspysslats, julmysts och dessutom fått lite tjejtid med Petra och Linda.

Det är skönt att (efter en riktig, på flera sätt, skitmatch) få komma hem till sin älskade familj och få en bamsekram av sin älskade dotter! Då kan man inte annat än att skatta sig lycklig!

Nu har jag någon dag ytterligare att tänka på saken. Tar jag beslutet att det inte blir något mer så har jag andra spännande projekt på gång att fördriva tiden med. Kanske inte vore så dumt ändå?

Puss på Er mina hjärtan, det är Ni dom betyder allt!


Kommentarer
Postat av: Dina hjärtan

Dito, älskling!

2011-11-28 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback