Födelsedagar!

I dag är det mitt stora hjärtas födelseda och imorgon är det dags för Leahs.

Vi startade dagen med lite paket och frukost för Magnus på sängen. Sedan lite mys i soffan och lite kikande på Barnkanalen innan det var dags att ge sig av mot gymet för Funky kidz.

Hem och laga lunch och sedan en sväng för att kika på lite innebandy i Rydsbergshallen. Det var kval för DJ18 till SM. Kul för många av mina lagkamrater då tjejerna lyckades ta sig vidare till nästa steg i tävlingen!

Sedan hade vi bokat bord på Amazing Thai för lite födelsedagsmiddag. Leah tyckte det var jättegott och satt lungt och fint och käkade i nästan en timma, rekord! Efter den avslutande glassbuffen var det dags att åka hem och göra kväll. Behöver jag säga att det var en förväntansfull tjej som somnade gott?

Nu vankas det lite paketinslagning och så tänkte vi avsluta kvällen med att hyra en film. I morgon är det inte bara gummans födelsedag utan också studiedag på förskolan, bra timing!

Så förutom kalas och familjemys så tänkte vi även överraska Leah med att gå på bio. De visar nämligen Nalle Puh på biograf Vågen här i Lerum.

Ha en go kväll alla!

Jag och Leah tittar på kocken som tillagar hennes mat, spännande!


Kommentarer
Postat av: Bludde

Tack för en fin dag.

2011-10-30 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback