Härlig helg!

Helgen började med att Magnus och jag, direkt efter jobbet, begav oss till St.Jörgens för "Fredagsmys". Spa, god middag, övernattning och en härlig hotellfrukost! En kanonstart på helgen helt klart!

Dessutom spelade tjejerna i laget hem tre pinnar genom att vinna med 9-5 mot Lindome. Gott att nollan i "vunna matcher" kolumnen är borta!

I lördags fyllde min syster år så vi åkte direkt från St. Jörgens till Mia och Lars för lite kalas. Där serverades det en god kantarellsoppa och en fantastisk chokladtårta till efterrätt! Leah var så stolt och glad för de fina kylskåpsmagneterna i trolldeg som hon hade gjort till moster i present. 

När kalaset  var slut lurade vi med oss min käre far och åkte vi direkt till Nolhagahallen i Alingsås. Lerums herrar (som ju Magnus är tränare för) skulle ta sig an IBK Alingsås (serieledare). FBC Lerum tog hem matchen med 9-3 och det var aldrig något snack om saken. Den här matchen var Lerum bättre, på alla positioner. Hoppas nu att killarna har fått upp farten, för så här bra har laget kapacitet att var i alla matcher!

Dagen i dag (söndag) startade vi med att få en sovmorgon eftersom Leah sov ända till kl 08:00. Inte ofta man får två sovmorgnar på en hel, det får gärna bli en vana! Sedan drog vi i väg till gymet för Leahs Funky Kidz kurs. I dag var Funky på besök och tittade när barnen dansade Funkydansen. Leah älskar verkligen att få dansa och röra på sig och det värmer i mamma-hjärtat när man ser hur glad och engagerad hon är.

På eftermiddagen hade vi bokat play-date med en av Leahs kompis W från förskolan. Det blev en härlig eftermiddag med mycket lek och bus. Dessutom gav vi oss ut på en tur till lekplatsen och en mysig promenad längs med sjön, det var ju så fint väder! Jag passade på att ta med mig kameran, har varit alldeles för dålig på det den sista tiden. Fick några riktigt fina bilder på barnen och några fina naturbilder.

Jag älskar att fota, får nog ta och anmäla mig till en fotokurs och försöka lära mig lite mer.
Här kommer i alla fall några bilder från idag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback