Drömvärk!

Ja det är precis vad jag menar. Att mjukstarta har aldrig varit min grej. Antingen 0 eller 100, annars kan det vara.

Så när det var dags att dra igång träningen igen efter två veckors skade och sjukdomsuppehåll så kör man på direkt. Det resulterade i en härlig träningsvärk, som i sin tur resulterade i en härlig dröm... Först drömde jag att det stod en timmas spinning med Cissi på schemat. Det var dock inget vanligt spinningpass utan det skulle utföras med olika viktplattor och dessutom på väldigt konstiga, bakåtlutande, cyklar... Därefter stod det en konstig form av CX med Helena på programmet. Det var ett sånt konstigt pass i en sådan konstig sal så det är knappt lönt att försöka förklara. Dock kan jag berätta att jag minns att hon tvingade mig att göra 44 (!) stycken armhävningar på raken, på tå!

Behöver jag nämna att jag var helt slut i kroppen när jag vaknade?

En annan som var helt slut i går under vårt besök på IKEA ser Ni här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback