Det börjar bra i allafall...

Efter att ha kört ganska tuff träning onsdag, fredag, lördag, söndag och i dag (måndag) måste jag erkänna att min kropp känns ganska mör...

Passen i gymet med Magnus i fredags och i söndags har satt sina spår. Det känns att man blir bra på det man tränar helt enkelt... Får blir några fler pass i gymet framöver, kanske är jag konstig men jag ÄLSKAR träningsvärk! Då känns det verkligen att man har jobbat och slitit ordentligt!

Ett av nyårslöftena ser alltså bra ut ännu sålänge. Fast om sanningen skall fram så är just det löftet inte något jag har varit orolig för att inte kunna hålla, känns gott! I morgon blir det dock "vilodag" i form av innebandyträning. På onsdag blir det dock total vila och förmodligen inte många andra knop gjorda...

Sov gott, det tänker jag göra!


Här är en annan tjej som gillar att röra på sig!


Kommentarer
Postat av: Bludde

Mina favorittjejer!

2012-01-17 @ 19:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback